maanantai 7. maaliskuuta 2011

» you know what it is, black and yellow



heipsu! jooh, eilen siis tosiaan olin siellä helsingissä! reissu oli mukava ja oli kiva nähä Ritvaa pitkästä aikaa :) ekaks mentiin siis junalla hämeenlinnasta helsinkiin ja sitten käveltiin Ritvalle semmonen 7km! kuntoiltiin siis oikein kunnolla, sitten syötiin siellä ja syötiin laskiaispullia! ah nam, että ne oli hyviäää! sain vielä yhen matkaevääksikin :) sitten joskus 7 aikaan lähettiin junalla takas hämeenlinnaan.

illalla mä en oikeesti saanu mitään muuta aikaseks, kun istuin vähän aikaa koneella, koska mulla oli helvetin huono olo ja se huono olo jatku viel aamulla >( kouluun kyl menin! oon niin ahkera koululainen, etten voinu jäädä pois ekana päivänä, kun ruotsiakin oli! :--D ei vaan, en mä oikeesti tykkää koulunkäynnistä yhtään, mutta ei sieltä voi olla poiskaan, jos haluaa hyviä numeroita ja päästä elämässä eteenpäin :)

huomenna sappeeseen lasketteleen, jee! :)

xoxo evejee

1 kommentti: