lauantai 15. tammikuuta 2011

» reeniä horo, reeniä


► Selvä Päivä - Petri Nygård feat. Lord Est

Jeppis jepulis! Täällä taas. Mulla on kauhee viikko, ja nyt vielä kamalampi viikonloppu kun murukin on Turussa sukuloimassa. Tänäänkin oon ollu vaan koko päivän kotona, vähän tehny noita läksyjäki, ettei ne jää huomiselle, ku en kumminkaa ehi tehä niitä huomenna. Sitten on vähän pitäny askarellakkin. :) on ollu ihan jees päivä, vaikka on ollukin vähän tylsää yksin. Oon vaan rampannu kodin ja kaupan välillä. xd Koko ajan on unohtanu ostaa jotain. Ensin jäi piltit ja kerma kakun takia ja sitten jäi kontaktimuovi. Sitten tohon meidän bussipysäkille jäi yks bussi, mikä meni rikki siihen! Nauroin vaan sille ku se ensin kävi siinä sillai tyhmästi, sitten se kuski ei saanu sitä sammutettua ja sitten se sammu silleen POKS. :D

Oon hemmotellu tänään itteeni koko päivän. Oon kattonu L-koodia (4. tuotantokautta, jonka ostin tänään!) ja syöny poppareita ja karkkia ja nyt syön jäätelöö. Hyvä ruokavalio, mut en voi sille mitää että rakastan syödä :(

Huomenna muru tulee kotiin ja sitten vietetää vähä mun synttäreitä! :)

xoxo evejee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti