sunnuntai 26. helmikuuta 2012

- international love

Mulla ei oo mitään kummempii asioita kerrottavana, mutta päätin julkasta siltikin uuden postauksen. (:

Mulla siis alko perjantaina loma ja tavallaan juhlittiin loman alkajaisia Einillä (ja myöhemmin illalla Tonilla). Illan aikana katottiin telkkaria, juotiin, naurettii ja värjättiin hiuksia! Yritettiin värjätä Einille vaaleita hiuksia värinpoistolla, mutta niistä tuli oranssit, koska ne oli aika tummat hiukset. Ja mulle laitettiin ylijäämät, mitä Einiltä jäi yli. Sekä Riijalle värjättiin ruskeeksi hiukset. 

Eilen (lauantai) mä koomailin oikeestaan koko päivän vaan kotona ja kävin kaupungissa pyörähtään päivällä ja tietenki semmosen extempore mutkan Tarulla. (: Illalla lagailin taas vaan kotona ja istuin koneella. 

Tänään (sunnuntai) ajattelin lähtee porukoitten kanssa Karkkilaan, mutta ei se onnistunutkaan, kun isä on vähä kipee, mutta mennään sinne kumminki viikolla sitte! (: mut sitten ajateltiin lähtee äitin kanssa shoppaileen Tampereelle! Jeij, tästä ei tullukaan EHKÄ niin tylsä päivä. 

Ens viikko onki sitte ansaittua lomaa + mulla on vielä toinenki viikko, että oikeen kunnon levähdysloma tulossa! 

♥:lla evejee

Tässä vielä pari kuvaa!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti