maanantai 10. joulukuuta 2012

: so now your world broke down you give it a kick-start

Hei ja pyydän syvästi taas anteeksi kun en ole kirjottanut mitään pitkään aikaan. 

 : We're beautiful like a diamonds in the sky
Harri Tikkanen 27.10.2012 ♥

Mulla ei taas oo ollu pitkään aikaan mitään jännää kirjotettavaa. Koulu ja kaverit vie niin paljon aikaa, että en jaksa enää illalla istua koneella kun pääsen kotiin. Mutta siis koulu on sujunu odotettua huonommin, aattelin että kyllä mä pärjään ehkä lukiossa, mutta nyt musta tuntuu että se aika minkä mä istun siellä menee aivan hukkaan... Jotenkin musta edelleen tuntuu siltä ettei se oo mun paikka. Kaikki tehtävät mää yritän tehä ja kuunnella tunneilla että oppisin ees jotakin, mutta ei. No, kattellaan mitä tästä tulee. Kyllähän musta vielä joku lääkäri tai politiikko tulee :D 

Kaksi kuukautta on menny tosi nopeesti, oon ollu kylällä kavereiden kanssa, pitämässä hauskaa viikonloppusin kavereiden kanssa, kuluttanu koulun penkkiä, välillä dataillu koneella, ollu puhelimella facebookissa, kuvaillu instagramiin kuvia, nauranu, itkeny, juonu alkoholia, polttanu tupakkia, ihastunu ja kaikkea muuta mahdollista. 

Mutta nyt pitää jatkaa taas englannin läksyjä, adios amigos, nähdään taas kahen kuukauden päästä ;) ♥: mmeve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti