lauantai 18. joulukuuta 2010

» breaking the habit

► Minä - Kymppilinja ft' Mariska

Ja taas mä oon monta päivää unohtanu kirjottaa tätä. Tänään ja koko tänä ainaka ku en oo kirjottanu, on tapahtunu niin paljon kaikkee, etten tosiaankaan jaksa kirjoittaa nyt mitään paljoo... Mua väsyttää niin paljon! Oon ollu vähän kipeenä tässä viime päivinä, mutta nyt parempaan suuntaan!

Sain tossa muutama tunti sitten L-koodin ekan tuotantokauden loppuun. ♥ Voi luoja mä rakastan sitä sarjaa... Huomenna tai maanantaina vois mennä ostaan toisen ja kolmannen tuotantokauden, kun ei ne tosiaan ollu meijän Anttilassa kun 10e! Halpaa, jep.

Mua ärsyttää ku en osaa käyttää aikaa joululahjojen ostamiseen :( Kullalle on pitäny monta kertaa ostaa joku lahja, mutta en vaan jaksa kuluttaa siihenkään aikaa. Ostin sille playboy dödön, mutta musta se ei riitä... Se tarvii jotain enemmänkin. :(

Enempää en jaksa nyt kirjottaa :<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti