tiistai 21. joulukuuta 2010

» i'll never hurt you

Menschen suchen menschen - Tokio Hotel

And again, mä en oo muistanu kirjottaa tätä! Mulla on ollu niin paljo jouluhässäkkää ja kaikkee :( huomenna onneks alkaa se odotettu LOMA! Pääsee vihdoinkin Haukiputaalle kattoon porukka ja pääsee koulusta eroon! Arfgfjc, onneks nää vikat päivät on ollu helppoja, vaikka viime viikolla todettiin, että näistä parista päivästä tulis kauheen tiukat ja kamalat. Ei musta tuntunu yhtää kamalalta! Eilen päästiin yheltä kotiin, kolmen tunnin päivä :D ja tänää päästiin kaheltatoista. 
 Lol, mulla on edelleenkin vaatekriisi huomista varten, vois toki olla hyvä idea kattoo ne vaatteet tänää, ettei se jäis aamuu. Ja mitkä meikit laittaa ja miten laittas hiusset. Hmt.

Pitkästä aikaa tulee kuunneltua Tokio Hotelia... Millonkohan viimeks oon ees kuunnellu tätä? No, aina rakkaus numero yksi! Vaikka toki My Chemical Romance jakaa ykköstilan nykyisin tämän saksalaisen bändin kanssa.

Miks oon näin laiska? Nyttenkään en jaksa kirjottaa tänne enempää, kun ei tätä tunnu kukaa lukevankaan :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti