tiistai 14. joulukuuta 2010

» give me all your poison

Sing - My Chemical Romance

Elikkäs, mä päätin aloittaa kirjoittaan blogia. Kyllä, mulla on ollut ennenkin blogi (useitakin, mutta kyllästyin niihin koska en osannu vielä silloin tehdä tätä oikein :D).

Mä päätin nyt siis aloittaa aivan uuden blogin, aivan puhtaalta pöydältä. Mä rakastan kirjoittamista, eli ehkä siksi mä päätinkin alkaa kirjoittamaan blogia. Tätä on hauska tehdä, paljon hauskempaa tätä on kirjoittaa, kuin päivitellä Facebookissa tilapäivityksiä. Tänne mahtuu enemmän kaikkea, tää on just sellanen paikka, mikä sopii mulle :)

And now, tän päivän ohjelma. Aamulla mä heräsin joskus 6.30 (argh, kyllä, kello alkoi laulaa silloin!). Siinä kakskyt yli 7 mä lähin hiippaileen koululle päin. Mä olin taas ajoissa siellä. Kahtakymmentä vailla 8... No siinä luin sitten bilsan kokeeseen (joka tosin meni aiivan penkin alle :<). Koulussa oli ihan muksaa, sellasta normii niinku aina yleensäkin. Jea, hissan kokeesta 7! mutta sitte taas saksan kokeesta 5½... hmhm. Parantamisen varaa siis olisi, mutta kun saksaan ei jaksais yhtään panostaa! Se on liian tylsää, enkä mä jaksa sitä edes lukea enää kauaa. 

Onneks mä sain olla illan kullan kanssa kaksin ♥



huomiseen, adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti