perjantai 13. huhtikuuta 2012

- como la primera vez

Muut kuvat ei suostu kääntyyn, niin en taho laittaa mitää kuvia missä ollaan ylösalasin :D
Te necesito, Heidi ♥

FRIDAY 13TH....

Onneksi mulle ei tapahtunu mitään ihmeellistä epäonnea! En rikkonut peiliä, en nähnyt kun mustakissa ylittää tietä eikä muutakaan! Mä oon onnellinen tästä.

Mulla oli ihan semi hyvä päivä. Koulu alko kasilta, heti liikkaan, naruvoimistelua! Sitten äikkää kaks tuntia, siinä meniki kaks tuntia nopeasti kun kirjotti vaan äikän päättötyötä, joka on mulla onneksi aika hyvässä vaiheessa! Sitten ruotsia, uskontoa ja yhteiskuntaoppia. Koulu loppukin varttia vaille 3, ja sen jälkeen suuntasin kotiin, otin lääkkeet ja lähin hakemaan Siniä. Siniltä mentiin Tiialle, oltiin siellä parisen tuntia, lähettiin käymään hesessä syömässä, pyörittiin kaupungissa ja nähtiin paaaljon kavereita. Sitten 9 aikoihin takas Tiialle, siellä olin vähän aikaa, sitten lähdettiin Tonin kanssa käymään Lauran tupareissa ja sielläkin nähtiin paaljon kavereita. Lauralta lähettiin Tonin kanssa käveleen Tiialle takasin joskus puoli 11 aikoihin, ja siit lähin melkein suoraan ajaan mopolla kotia, että kerkeen yheksitoista kotiin. Nyt oon ollu kotona puolisen tuntia, istunu vaan koneella. Kohta pitäis alkaa pakkaan, koska huomenna suuntana TURKU ja äitin kokoukset. ♥

Toivottavasti kenellekään muullekaan ei sattunu mitään kummallisempaa! :)

♥:lla evejee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti