torstai 19. huhtikuuta 2012

- Somebody to Love

Nyt soi: Somebody to Love Remix ft. Usher - Justin Bieber


Tältä näytin tänään.

Okei, eli mulla ei oo täs viime päivinä oikeestaan tapahtunu muuta kummempaa, kun toi Palefacen keikka. Tänään sit tosiaan vietiin se nimmarilla varustettu biisilista Reijolle ja se lupas siitä hyvästä tarjota mulle ja Oonalle kahvit, koulun kahviosta ens viikolla! Huiisii! 

Tänään mulla oli koulua 8.00-15.30, kuolettavaa! Ekat tunnit oli köksää ja ne meni tosi nopeesti ja tehtiin ihan semi hyvää ruokaakin. Sitten oli ussaa, ja meillä oli uus opettaja, joten se tunti meni vähän miten meni, ei meinannu oikeen innostaa.. Sitten tuli yhteiskuntaopin kaksoistunnit. Meinasin nukahtaa siihen eturiviin ja päätin, että tänään mä meen aikasemmin nukkuun. :D Sitten ruotsin yksöistunti... Kielenä ruotsi ei ole mitenkään paha, mutta se opettaja, ei ihan ole mun tyyppiä. Viimeisenä kemian kaksoistunti, joka meni vähä oudosti. Ei vajoiltu poikien kanssa tai muutakaan... :D

Koulun jälkeen mä istuin pari tuntia kotona ja sit Oona soittaa, et lähetään ajeleen. Ja siit me sit lähettiin ajeleen, ensin meijän yläasteelle, Hykille ja siitä kaupungin toiselle puolelle Jukolaan, moikkaan Oonan kaveria Tonia. Sieltä lähettiin Cittariin ostaan mun äidille kahvia. :D Cittarilta ajettiin vielä Hykille, siinä Roni kiristi Oonan takajarrun ja sit lähettiinki jo ajaan kotia päin. Kotiin pääsin siinä joskus 8 aikoihin, koska tuolla oli älyttömän kylmä ajaa! Ja nyt oon siitä asti istunu taas perse homeessa tässä tietokoneen ääressä ja kattellu O.C'tä :> Tein kyllä ruotsin läksyt äsken :D

Mutta palataan taas varmaan sunnuntaina, kun teen postauksen viikonlopusta :)

♥:lla evejee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti