torstai 12. huhtikuuta 2012

- eres mi sol, todo lo que necesito

Nyt soi: No Estragues El Momento - Anna Abreu
oon totaallisesti rakastunu tohon biisiin...

Heippa taas pitkästä aikaa! Mä en oo oikeen saanu inspistä kirjottaa tätä, mutta nyt päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjottaa EDES tämän YHDEN postauksen!! Seuraava saatte taas odotella >:)

Mulle ei oo tapahtunu oikeen mitään kummallista. Oon oikeestaan viime postauksesta lähtien odottanu, että milloin tulis ajokelit JA nyt ne vihdoin tuli pitkän odotuksen jälkeen!! Okei, onhan ne nyt ollu jo pitemmän aikaa, mutta tänään oltiin ensimmäistä kertaa kunnolla ajelemassa kavereitten kanssa. :)

Pääsiäisloman olin sitten taas Haukiputtaalla ♥. Voi kuinka paljon mä oikeesti tahtoisin jo muuttaa sinne, mulla ei oo mitään järkee olla Hämeenlinnassa, ku ei täällä oo yhtää mitää. Paitsi tietenki Sini ja muutama muu ihana ihminen. :) Haukiputtaalla on kumminki enemmän ihania ihmisiä ja se vaan tuntuu niin kodilta... Paljon enemmän kun tää Hämeenlinna...

Ja viimeiseksi. Mää oon tässä jo pitemmän aikaa pitäny SERRANO-maratonia... Mää vaan tavallaan niinku rakastan sitä sarjaa.. Niitä hamoja, sitä kaikkea siinä! Guillermo y Maria Teresa ♥ sekä Marcos ♥ Eva sekä Africá ♥ Raúl! Sekä tietenki Diego, Santiago y Fiti ♥ Rakastan yli kaiken... Ärsyttää, kun mulla on vaan kolme tuotantokautta, kun en oo saanu hommattua vielä lisää ja nekin on katottu ja nyt joudun kattoon huonolla laadulla netistä. :( eikä niissä ekoissa tuotantokausissa oo mitään hyvää, ku ei oo ees noita pareja vielä! Paitsi Afri ja Raúl :D

guille y tete su primera vez ♥

Serranoon liittyen, mulla on tullu kamala Espanja kuume!! Kun muilla on mopo kuumeet, auto kuumeet, moottorikelkka kuumeet sunmuut kuumeet, olen erilainen nuori ja mulla on Espanja kuume! Mä tahdon opiskella espanjaa, osata puhua sitä kunnolla, jotta mää voin muuttaa sinne ku oon isotyttö! Mun haave on ollu pienestä pitäen, että mää saan muuttaa Espanjaan tai Amerikkaan. Ja tällä hetkellä mä kallistun sen Espanjan puolelle. Ehkä mää vielä joskus tulevaisuudessa saan raahattua itteniAmerikkaan, vielä tämän elämän aikana. :D

Mutta postaillaanpa taas, mä jatkan Serranon kattomista.

♥:lla evejee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti