sunnuntai 15. tammikuuta 2012

- just believe, don't forget

Tänäään mulla on ollu ihan perus hyvä päivä. Vähän outo ehkä. Heräsin aamulla joskus 11 aikoihin, sit varmaan heti koneelle, niinkun viikonloppuisin yleensäkin. Sit joskus 1 aikoihin mua Osku, Sini ja Tuomas tuli hakeen mua ja lähettiin ajeleen. Mä en tienny mihin mennään, mutta sit mulle ilmoitettiin "joo matkan pää on sitten SOMERO". Kelasin hetken aikaa, et en oo lähös mihinkää Somerolle, mut sit kumminki siit matkasta tuli ihan semi jees. Käytiin siis Somerolla moikkaamassa mun isosiskon kaveria. Meijän piti mennä moikkaan sen toistakin kaveria johonkin ihan siihen lähelle, mut ei sit kerittykään, koska mulla tuli kiire kotiin.

Matkaan tuli pieniä mutkia, koska eksyttiin vähän reitiltä. Somerolta lähettiin ajaan väärää tietä, ja päädyttiinki Karkkilaan, josta jatkettiin matkaa HELSINGIN suuntaan, vaikka meidän piti päästä takaisin HÄMEENLINNAAN. No siellä sitten kierreltiin siellä sun täällä ja vihdoin päästiin Nurmijärven ja Hyvinkään kautta moottoritielle, josta osattiin suunnistaa jo kotiin asti. Kaverit heitti siis mut kotiin ja lähtivät itte sit vielä käymään Lammilla moikkaamassa Lauraa. ♥ Olisin itekki halunnu mukaan, mutta en kerennyt, kun piti tulla kotiin. :(

Nyt mä oon tässä illan väsänny läksyjä ja kuvaillu tätä postausta varten, miettiny asioita ja ollu koneella.

 Tottakai oon kattonu mun rakkaussarjaa.♥
 Englannin kirjat. ♥
 Maantiedon kirja. ♥
 Biologian kirjat. ♥
 Rakkaus-koristetyynyt. ♥
 Rannetuki, rannevammaselle. :)
 Tässä se on.
 Tältä näytin tänään. ^
 Tällainen paita mulla oli päällä tänään. Se on Gina Tricotista.
 Housut Gina Tricot, villasukat on made by äiti. ♥
Mun rakkaus-seinä. ♥

♥:lla mmeve, oli mukava taas postailla. Toivottavasti näitä julkaisuja tulee yhtä nopeesti muulloinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti