sunnuntai 8. tammikuuta 2012

> one day, i'll be happy

Jepjep! Tää ei oo enää angstikirjotus, vaikka mulla onkin vieläkin vähän paha olla. :(

Tänään mulla oli ihan ylimukava päivä silleen. Koska oli tosi valosaa ja oikeen ihana talvinen maisema! Mä olin Einillä ja sieltä me mentiin kaupunkiin, hengailtiin kaupungissa jonkun aikaa ja sieltä tultiin Ortelan kautta takasin Einille. Kaupungis me käytiin mäkissä (♥) ja tavastilassa istuskelemassa. Siellä oli kuollu meno, joten ei siellä edes jaksanut olla. Eilenkin mä olin Einillä ja meillä oli ihan mukavaa pienellä porukalla, pienessä kämpässä.

Huomenna olis back to school day... Eikä mitenkäään huvittas ees herätä huomenna. Mutta onneks mun lukkari on kuin onkin niin ihana, että mä meen neljänä päivänä kymmeneen kouluun ja vain yhtenä päivänä kasiin. Maanantaina mä pääsen neljältä (-.-), tiistaina kahelta ja muina päivinä kolmelta. Jipii...

 Café Vera (:

 Eini ♥

 Again Eini ♥
 Tuukka & Allu ♥

And me and my new hair (:

♥:lla mmeve palataan astiaan taas joku kaunis päivä kun jaksan kirjotella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti