sunnuntai 29. tammikuuta 2012

sometimes i hate, the life i made

Heippa vain taas. En oo taas pitkään aikaan postaillu mitään, mutta nyt postailen jälleen.

Elämässä ei oo tapahtunu muutoksia, paitsi vähän huonompaan suuntaan mennään välillä, koska kaikki tuntuu kaatuvan vaan niskaan, eikä oo yhtään ilonaihetta. Mun Ipe (iPhone) oli huollossa tässä viikon verran, mutta nyt mä sain sen onneks takasin, koska mä en todellakaan jaksanu käyttää nokian E5 :( se oli aluks ihan jees, mutta sitten en enää tykänny siitä.

Koulu on menny vähän miten on menny... Läksyt jääny tekemättä sun muuta. Perjantaina olin HAMK'illa pitämässä OPO-päivillä narikkaa! Saatiinhan me ihan mukavasti rahaa. Yli 400 euroa! Sitten illat oon aina ollu kavereiden kanssa jossain ulkona hengailemassa. (:

Tänään kävin sitten maman kanssa vähän kirpparikierroksella, ja sieltä mukaan tarttui:

Villakangastakki, 14,50€
Normaali musta laukku, 5,50€.

Ja nyt illalla kävin kavereiden kanssa ulkona, mutta ei siellä mitään kummempaa ollut, niin tulin sitten kotiin datailee, lämmitteleen, tekeen läksyjä ja kattoon tietenki The Vampire Diaresia. ♥ Ja tottakai tein vähä nuudeleitakin välissä. Nyt voisin mennä lukemaan vähä matikkaa ja vaikkapa nukkumaan!

♥:lla mmeve, i love you all

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti