lauantai 14. tammikuuta 2012

> wait me, just one second...

Heyyy, kaikki ihanat ihmiset! Mullahan oli siis eilen synttärit ja nyt mittarissa kuustoista vuotta jippii! Mulla oli ihan älytylsä päivä, mut koulussa oli ihan jees vaihteeks. Pääsin koulusta siis yheltä, kävin mutkan kotona ja menin kaupunkiin. Sitten koittikin se jännitys hetki, mun piti mennä ottaan kielikoru. Ääks. Mua pelotti ihan sikana ottaa se koru, mutta sit ku mä istuin siihen tuoliin, se katto mun verisuonet ja sano et nyt laitan läpi, voit perua vielä jos tahot ja sit sanoin, anna mennä vaan ja sit se meni, kesti korkeintaa kaks sekunttia se koko homma. Ja se ei sattunu ja nyt mulla on ihan hyvä fiilis, vaikka kieli onki kipee ja koko suu oikeestaan.

since 13.1.2012 ♥

Ja tänään mulla on ollut aika tylsä päivä sinänsä. Oon vaan istunu kotona ja siivoillu, kattonu The Vampire Diariesia (♥). Yhessä välissä kävin Sinin, Oskun, ja Tuomaksen kaa vähän ajelemassa, mutta en sielläkää kerenny viihtyä kun tunnin verran. Sitten tulin takasin kotiin ja menin saunaan. Saunan jälkeen olin äidin kanssa ja vietin mukavaa koti-iltaa. Katottiin mm. Kettua ja syötiin jätskii! Tää meijän perus illanvietto tapa. ♥ Rakastan mun äitiä, vaikka se aina välillä huutaakin mulle. 

♥:lla mmeve 

1 kommentti:

  1. oi vähä cool toi kielikoru ;o ite en tosiaa uskaltais ottaa :-D

    VastaaPoista