torstai 10. tammikuuta 2013

: now we are on top of the world, 'cause that's just how we do



juttu on siinä etten pysty kattoon sua vaan kaverina
mut mulle tärkeint on se et olet onnellinen
mulla ei oo välii, kai mä kasvan keskel ongelmien



Heipodei, aattelin nyt tulla postaileen tänne ihan nopeesti, kun viikonlopun aikana en pysty postaileen ollenkaan. Joo, elikkäs eilen (keskiviikkona) meillä oli koulussa matikan testi ja minähä oon tosiaan maailman paras matikassa (not) ja sain varmaan luokan huonoimman siitä testistä, mutta eihän se haittaa sinänsä, kun se ei todistusnumeroon vaikuta mitenkään. :) ja illalla sitten olin vaan nuokkarilla ja kylällä. 

Tänään mää en saanu muuta aikaseksi, kun kävin päivällä fysioterapeutilla joka aukas mun selän lukot ja nyt on vähä helpompi hengittää! Sekä kävin istumassa 2h koulussa, kemian ja matikan tunneilla. Sitten jäin suoraan kylälle ja kävelin Reetalle. Hengailtiin niillä jonkun aikaa ja sitten lähettiin superin ja seppälän kautta taas vaihteeksi nuokkarille. Loppuilta istuttiin nuokkarilla, pelattii korttia, juotiin kahvia, pelattii bilistä ja käytiin inhöön. Vaikka nuokkari meniki kiinni jo 8 aikaan, pääsin kotia vasta 9 jälkeen, kun Jessellä loppu reenit ja sisko tuli sillon hakemaan. 

Nyt istun vaan koneella ja kohta aattelin alkaa pakkaan jotaki tavaroita, kun pitää huomenna lähtee istumaan autoon 8:ksi tunniksi. Suuntana Hämeenlinna. Viikonloppu vois muuten olla ihan hyvä, mutta lauantaina mummun hautajaiset Lopella ja mä en tykkää yhtään hautajaisista tai kirkossa olemisesta muutenkaan... No, enköhän mä jotenkin selviä hengissä itekkin sieltä. En haluais mennä ollenkaan. :( Sunnuntaina onkin sitten mun synttärit ja jee täytän 17, eli kituvuosi alkakoon. :) sitten aletaankin laskemaan päiviä siihen, että täyttää 18! 

Joops, eipä mulla muuta tällä kertaa, palataan astiaan viikonlopun jälkeen! 

see you later, mmeveeee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti