keskiviikko 16. tammikuuta 2013

: There's a dream that I've been chasing want so badly for it to be reality.




Koska mulla ei tällä kertaa oo mitään tähdellistä asiaa, niin voisin tehdä tuon Julian heittämän haasteen. Elikkäs:

Säännöt:

- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan antamiin 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 asiaa itsestäni

001. Oon syntyny 13.1.1996
002. Eli oon 17.
003. Kunnioitan mun äitiä eniten maailmassa!
004. Mulla on 4 parasta kaveria. 
005. En harrasta mitään. 
006. Mun lempilaulaja on Justin Bieber ♥ (koska belieber forever)
007. Opiskelen lukiossa ekaa vuotta.
008. Asun Haukiputaalla.
009. Tykkään lukea kirjoja (tälläkin hetkellä mulla on kesken Rick Riordanin, Punainen Pyramidi kesken). 
010. Omistan iPhonen ja tykkään siitä ylikaiken! 
011. Tykkään pitää kaikkia koruja (kaulassa mulla on aina rippiristi ja käsissä rannekoruja)

Haastajani kysymykset:

001. Harrastuksia?
- Ei varsinaisesti mitään. Lenkkeily aina välillä ja salilla käyn joskus. 
002. Matkustatko paljon?
- En, silloin tällöin käyn jossain ulkomailla.
003. Missä maissa olet käynyt?
- Espanja, Ruotsi. Ja kai joskus pienenä jossain Keski-Euroopan maassa, mutten muista.
004. Viime viesti jonka olet saanut?
- No vissii xd kuulostaa ankealta tuo viestiääniki :(
005. Viime puhelu jonka olet soittanut?
- Krista.
006. Miksi bloggaat?
- No sain idean joskus satamiljoonaa vuotta sitten, että heei olis tosi kiva pitää blogia, kun kattelin netistä kaikkia ihania blogeja, joilla oli miljoonakakssataa lukijaa ja luulin sitten, että osaan itekki tehä tommosen jonkun hienon. Ja siitä se sitten lähti, tein vissiin ensimmäisen blogini joskus 2009 ja sitten sen kirjottaminen oli vähän semmosta mitä oli ja poistin sen ja nyt oon pitänyt tätä blogia 2 vuotta. :)
007. Rakkain asia?
- Hmm, puhelin? :-D muuten kyllä äiti. ♥
008. Lempi musiikkia?
- Justin Bieber, Tokio Hotel, Robin, My Chemical Romance, Karri Koira, Cheek, Chisu menettelee ja monia muita. Mun musiikkimaku on vähän laidasta laitaan menevä. :D
009. Lempi herkku?
- Hmm, suklaa tai sitten turkinpippurit :-)
010. Pidätkö eläimistä?
- Koirista ja hevosista kyllä.
011. Missä olit (paikassa) viimeksi?
- Iidalla.

Kysymykseni:


001. Millainen olis unelmalomasi?
002. Omistatko kameran? Jos omistat, niin minkä merkkisen?
003. Luetko yleensä muiden blogeja? Jos niin, mikä on lempiblogisi?
004. Lempivaatteesi/asusteesi?
005. Tykkäätkö käyttää koruja?
006. Seuraatko mitään urheilulajeja? jääkiekko, jalkapallo etc.
007. Onko sinulla/haluaisitko lävistyksiä tai tatuointeja? 
008. Onko sinulla parasta kaveria?
009. Lempi TV-ohjelmasi? 
010. Kuinka kauan olet bloggaillut? 
011. Tärkein ihminen maailmassa?

Haastan:

En keksi enempää, joilla olis ALLE 200 lukijaa.

1 kommentti:

  1. kiitos haasteesta :D !

    Blogi osote muuten on muuttunu :>
    http://mmmarikan.blogspot.fi/

    VastaaPoista