tiistai 8. tammikuuta 2013

: so just forget about the world, we're young tonight i'm coming for ya, i'm coming for ya



Päivän asu: valkoinen pitsikuvioinen lyhyhihainen paita, seppälä, keltaiset pillifarkut, en muista mistä, ruskea vyö, jonka sain äidiltä.
Tässä paitaa vähän lähempää.


Hyppytunnilla ostettu ES, jonka jaksoin/muistin juoda vasta kotona. :D


Keksi-toffeesuklaa, jonka sain nuokkaritäteiltä, koska arvasin kaikki kolme harrastusta, mitä ne aikoo alkaa harrastaan huomisesta lähtien!
Karo välttämättä tahto lakata mun kynnet tuollasella hopealla kynsilakalla. Joo, kynnet ei oo missään parhaassa kunnossa tällä hetkellä, koska joudun leikkaamaan ne, kun laitoin tekokynnet, jotka lähti melkein heti irti. :D

ES-mansikkahilloa ja lättyä nuokkarilla!
Jee pelattiin Viivi&Wagner-korteilla korttipelejä!
Heipähei taas vaihteeksi. Varmaan ennätys multa, että päivitän edes kaksi päivää putkeen. ;) no, onhan sekin jo hyvin, eikö niin? :) mutta kumminkin asiaan! Eli siis tänään, tiistaina 8.1.2012 on juhlittu monen mun kaverin synttäreitä, käyty koulussa, kelassa ja oltu kotona ja nuokkarilla. Ylempänä on vähän kuvia mun tämän päiväisestä ohjelmasta. Toki joka hetkestä ei oo kuvia, mutta eihän sitä nyt jokaisesta tarvitsekaan olla.

Tänään mä oon saanu taas aikaseksi ainakin sata asiaa, jotka mun olis pitäny tehä jo monta päivää/viikkoa sitten... Sain vietyä kelaan mun opintotukihakemuksen, annoin RO:lle mun sairaslomaselvityslapun sekä jaksoin tehä kuviksessa edelliset työt loppuun ja siinä samassa otin ryhmän kiinni. Olihan siinä kyllä vähän tekemistä, 3 työtä aika isoa ja kaikki ne oli tehty sillä viikolla kun en ollut koulussa, koska sairastin kotona angiinaa.

Illalla mää sitten kävin nuokkarilla ja näin Jossua piitkästä aikaa ja juttelin Karon kanssa taas vaihteeksi mukavia, pelasin korttia, kävin ulkona haukkaamassa raitista ilmaa ventin kautta, söin lättyjä, pelasin paperille piirrettyä sanajahtia, arvasin oikein kaikki 3 harrastusta, jotka Jossu ja Karo aikoo tänä keväänä aloittaa ja lopuksi pelasin Juhan kanssa biljardia. Sitten lähinki jo kuntoileen kotia päin, kun piti pyöräillä 5km...

KÄÄK, huomenna on meijän koulukuvaus ja mulla ei oo mitään päällepantavaa, joten mietin että mitähän ne kaikki ajattelis jos mää vaan menisin alasti sinne, enkä laittais mitään päälle... VaateKRIISI suoraan sanottuna. Ajattelin, jos mä laittaisin tuon valkoisen paidan ja jotkut farkut ja menisin sille ihan vaan chillisti. Ei niihin kuviin enää jaksa niin paljon panostaa, kun tietää ettei ne kumminkaan onnistu, kun ei oo edellisetkään onnistunu. :D ei ainakaan sitten masennu, jos tuo kuva menee päin mäntyä.

Voisko joku kertoa mulle, että minkä takia mää kaikkialle muualle osaan omasta mielestä kirjottaa englanniksi kaikkea mukavaa, mutta sitten kun pitäis kirjottaa koulussa englanniksi aine, niin mun pää lyö aivan tyhjää ja en osaa mitään? Joo, kyllä, mun pitäis kirjottaa huomiseksi aine aiheesta A consert I'll never forget... Alku mulla on, mutta siihen se sitten tyssääkin :-D 150-200 words, tuun varmaan kuoleen vielä tänä iltana tai viimestään huomenna kun Lappalainen tappaa mut ku en oo tehny sitä. No, pikkuvikoja, kyllähän sen kerkee vielä joku päivä...

Mutta nyt tästä postauksesta tuli hieman pitkä ja täynnä turhaa asiaa, joten palataampa huomenna tai vuoden päästä. ;-)

see ya later, mmeveeee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti